Szanowni Państwo,
Nasze salony, przy zachowaniu odpowiednich zasad dystansu i higieny, są otwarte i dostępne dla naszych Klientów, zarówno serwisowych, jak i zainteresowanych zakupem nowego czy używanego samochodu Volvo. Dbamy o nasze wspólne bezpieczeństwo i Państwa wizyta odbędzie się również przy jego zachowaniu.
Godziny otwarcia pozostają bez zmian. Wznowiliśmy również pracę serwisów w sobotę.
W Volvo najważniejsi są ludzie.
Dlatego nasza misja — czyli dążenie do ułatwiania i polepszania życia ludzi oraz zwiększania ich bezpieczeństwa — jest dla nas czymś naturalnym. Dzisiaj, podobnie jak w całej naszej historii, skupiamy się na trzech najważniejszych wartościach: bezpieczeństwie, jakości i trosce o środowisko. Oznacza to ochronę tego, co ważne. Nasi Klienci są dla nas najważniejsi, ich zdrowie i bezpieczeństwo to podstawowe wartości, dlatego też nasze salony wprowadziły szereg udogodnień, które mogą dostarczyć samochód do domu Klienta.
Udogodnienia wprowadzone przez Volvo Nobile Cars dla Klientów serwisu:
- Oferujemy usługę door to door,
- Volvo jako lider innowacyjności umożliwia zdalną diagnostykę samochodu w obrębie autoryzowanego punktu dealerskiego poprzez wewnętrzną sieć Wi-Fi bez konieczności wjeżdżania do hali serwisowej,
- Samochody, które są obsługiwane w serwisie przed jego opuszczeniem są poddawane starannemu czyszczeniu i dezynfekcji, dezynfekcji poddawany jest również kluczyk,
- Pracownicy serwisu wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe, a wrażliwe elementy pojazdu zabezpieczone są jednorazowymi pokrowcami (fotel, dywaniki, kierownica, lewarek zmiany biegów),
- Dostawy części zamiennych do naszych serwisów realizowane są codziennie przy zachowaniu wszystkich procedur logistycznych związanych z bezpieczeństwem epidemiologicznym,
- Umawiamy Klientów na określoną godzinę – aby skrócić do minimum czas oczekiwania i przybywania we wspólnej przestrzeni salonu,
- Zachowujemy strefy bezpieczeństwa pomiędzy pracownikami i Klientami
- Zachęcamy do płatności bezgotówkowych
Udogodnienia wprowadzone przez Volvo Nobile Cars dla Klientów salonu:
- Uruchomiliśmy możliwość kontaktu online lub telefonicznego zastępując kontakt bezpośredni – na życzenie Klienta cała usługa może być wykonana bez konieczności jakiegokolwiek kontaktu osobistego,
- Dezynfekujemy klamki i inne elementy pojazdu oraz kluczyka – przed przekazaniem ich Klientowi,
- Oferujemy rękawiczki jednorazowe dla Klientów, stosuje je także nasz personel,
- W naszych salonach można zawierać i wznawiać polisy nie wychodząc z domu – wszystkie formalności będą załatwione online. W związku z tym osoby zainteresowane zakupem polisy mogą skontaktować się z pracownikiem działu ubezpieczeń Volvo Nobile Cars telefonicznie lub mailowo. Kontakt do osoby zajmującej się ubezpieczeniami Klient znajdzie na naszej stronie w sekcji KONTAKT.
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym dotyczącym występowania koronawirusa (SARS-CoV-2) Nobile Cars Volvo Warszawa podejmuje wszelkie możliwe kroki, aby minimalizować zagrożenie dla swoich Klientów i Pracowników.
Salony – samochody nowe Volvo, Volvo Selekt czyli samochody używane Volvo oraz serwisy – ASO Volvo Płowiecka i Jerozolimskie pracują w pełnym wymiarze. Jeśli jednak preferujecie Państw kontakt zdalny jesteśmy w pełni dostępni dla Państwa online – poprzez mail, telefon czy chat zamieszczony na stronie.