Pakiet Gwarancyjny Volvo Premium Plus

=przedłużona gwarancja Twojego Volvo

Kupując Volvo nie tylko zyskujesz poczucie bezpieczeństwa w trakcie jazdy, ale także gwarancję właściwej opieki w każdej sytuacji związanej z eksploatacją Twojego samochodu. Aby zapewnić Ci ten komfort przez długie lata użytkowania Twojego Volvo proponujemy zakup nowego Pakietu Gwarancyjnego Volvo, dzięki któremu Twój samochód w razie potrzeby zostanie otoczony opieką najlepszych specjalistów z Autoryzowanych Serwisów Volvo, a Ty nie poniesiesz dodatkowych kosztów, zarówno w kraju, jak i za granicą.

Otocz swoje Volvo opieką gwarancyjną po wygaśnięciu gwarancji fabrycznej

Do momentu ukończenia przez Twoje Volvo 2 lat masz możliwość przedłużenia gwarancji wykupując polisę Car Garantie czyli Pakiet Gwarancyjny Volvo Premium Plus.

Opieka gwarancyjna już od 6,50 zł netto za dzień

To propozycja dla właścicieli samochodów Volvo nie starszych niż 2 lata, z łącznym przebiegiem do 60 000 km. Obejmuje ubezpieczenie kosztów napraw przez 1, 2 lub 3 lata i daje ochronę samochodu aż do 150 000 km przebiegu.

  • Twoje Volvo może być nadal podopieką naszego autoryzowanego serwisu już za 2 305 zł netto – to zaledwie 6,50 zł dziennie. Koszty pakietów uzależnione są od modelu oraz czasu jego obowiązywania.

Warunkiem kontynuacji opieki gwarancyjnej jest zakup pierwszej polisy w okresie trwania gwarancji fabrycznej dla nowego samochodu, tj. przed upływem 2 lat i przy limicie przebiegu do 60 tys. km. Możesz indywidualnie zdecydować o okresie ochrony, tj. czy obejmie ona 1 rok, 2 lub 3 lata. Istnieje możliwość corocznego zakupu polisy 1-rocznej lub jednorazowego zakupu 2 lub 3 –letniej. W celu kontynuacji zawsze jednak musi się to wydarzyć przed okresem wygaśnięcia poprzedniej. Odnawianie polisy jest możliwe do osiągnięcia przez pojazd wieku 7 lat oraz limitu przebiegu do 180 tys. km.

1 rok ubezpieczenia do 150 tys. km przebiegu

Volvo: V40 i V40 Cross Country

2 305 zł netto

Volvo: S/V60, S80/S90, V70/V90, XC40

2 650 zł netto (również Recharge)

Volvo XC60 i V90 CC / i Volvo XC70, XC90

4 305 zł netto / 4 680 zł netto

2 lata ubezpieczenia do 150 tys. km przebiegu

Volvo: V40 i V40 Cross Country

4 635 zł netto

Volvo: S/V60, S80/S90, V70/V90, XC40

5 380 zł netto (również Recharge)

Volvo XC60 i V90 CC / i Volvo XC70, XC90

8 720 / 9 480 zł netto

3 lata ubezpieczenia do 150 tys. km przebiegu

Volvo: V40 i V40 Cross Country

6 955 zł netto

Volvo: S/V60, S80/S90, V70/V90, XC40

8 225 zł netto (również Recharge)

Volvo XC60 i V90 CC / i Volvo XC70, XC90

13 025 / 14 160 zł netto

Skontaktuj się z doradcą serwisu:

 

Nobile Cars Volvo Płowiecka: tel. 22 590 62 00

Nobile Cars Volvo Jerozolimskie: tel. 22 455 10 00

lub wyślij formularz z zapytaniem korzystając w buttona na belce poniżej strony „Skontaktuj się z nami”

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń (22) 455 10 00 / (22) 590 62 00

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Dom Volvo Car sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Nobile Cars – dealer i serwis Volvo otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).