Elektryczne samochody Volvo

Elektryczne Volvo – poznaj modele XC40 i XC60

 

Jak bardzo elektryczny jesteś? W trosce o środowisko naturalne Volvo podjęło bardzo konkretne działania, które mają na celu redukcję śladu węglowego przypadającego na każdy samochód, a docelowo osiągnięcie neutralności ekologicznej do 2040 roku. W praktyce dla miłośników marki oznacza to jeszcze więcej modeli z linii Recharge dostępnych już teraz w autoryzowanych salonach sprzedaży Volvo. W zależności od naszych możliwości oraz preferencji możemy wybierać spośród samochodów całkowicie elektrycznych, pojazdów typu hybryda plug-in z zaawansowanej technologicznie linii Recharge oraz dobrze nam już znanych pojazdów wykorzystujących efektywną technologię napędową mild hybrid. Jak na tle tej oferty prezentuje się elektryczne Volvo XC 40 i elektryczne Volvo XC 60?

Elektryczne Volvo XC40 – recharged, not redesign

Slogan marki głosi, że nowe elektryczne Volvo XC40 jest ładowane, ale nie przeprojektowane. Co to oznacza? Dla miłośnika marki, przede wszystkim brak zmian wizualnych w nadwozi czy wnętrzu pojazdu, który w pełni wpisuje się w stylistykę modelu oferowanego dotychczas w wariantach z tradycyjnymi jednostkami napędowymi. Pod względem funkcjonalnym XC40 to prawdziwa rewolucja.

Całkowicie elektryczne Volvo XC40 zostało zaprojektowane po to, żeby zapewnić Ci doskonałe doświadczenia z jazdy, jednocześnie dbając o Twoją przyszłość. Samochód jest w pełni elektryczny, co przekłada się na brak spalin i całkowity brak zanieczyszczenia powietrza.

Elektryczne Volvo XC60

Wielu kierowców w Polsce obawia się rewolucji motoryzacyjnej, przede wszystkim ze względu na ograniczony zasięg samochodów elektrycznych. Jeśli jednak spojrzymy na zasięg, jaki oferuje nowe elektryczne Volvo XC40 oraz XC60 przekonamy się, że nasze obawy są co najmniej nieuzasadnione – samochód może pokonać nawet ponad 400 kilometrów na jednym ładowaniu, co przekłada się na naprawdę dużą niezależność na trasie. A to dopiero początek. Wśród licznych obaw przyszłych kierowców samochodów elektrycznych wysuwa się minimalny czas ładowania baterii – w końcu infrastruktura w tym zakresie jest jeszcze w powijakach, a długotrwałe ładowanie baterii może skutecznie utrudnić podróżowanie. W przypadku modelu XC40 wystarczy zaledwie 40 minut, żeby naładować baterię w około 80%. To kolejnych kilkaset kilometrów, które możemy pokonać na trasie zatrzymując się na lunch lub szybką kawę.

A jak się prowadzi?

Elektryczne Volvo XC40, podobnie jak elektryczne Volvo XC60 gwarantuje niezapomniane wrażenia zajady, dzięki niezwykłej dynamice silnika. Samochód przyspiesza do 100 k/h w niecałe 5 sekund, a do dyspozycji kierowca ma aż 408hp czystej energii.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń (22) 455 10 00 / (22) 590 62 00

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Nobile Cars – dealer i serwis Volvo otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).