Volvo Cars App. (wcześniej Volvo on Call)

Samochód pod kontrolą – za dotknięciem ekranu.

————————————————————————————————————————————————

Tylko teraz bezpłatne przedłużenie usługi Volvo Cars App (Volvo on Call) podczas przeglądu w naszym serwisie – Nobile Cars Płowiecka i Jerozolimskie.

—————————————————————————————————————————————————-

Dzięki Volvo Cars App. Twój samochód nie jest już tylko zwykłym środkiem transportu, lecz staje się prawdziwym osobistym asystentem. Aplikacja wskaże Ci najlepszą kawiarnię w mieście i prześle jej adres prosto do nawigacji. Zna terminy Twoich spotkań i wie, jak na nie dojechać; znajdzie wolny parking i poprowadzi Cię do niego. Za jej pomocą możesz zdalnie ogrzać lub schłodzić kabinę zanim wsiądziesz do samochodu.

A przy tym troszczy się o Twoje bezpieczeństwo, automatycznie łącząc się ze służbami ratunkowymi w razie wypadku i przekazując informacje o Twoim położeniu.

Aplikacja Volvo On Call zapewnia Ci łączność ze wszystkim, czego potrzebujesz. Jest zawsze dostępna. Zawsze z Tobą. Zawsze na wyciągnięcie ręki.

Jeśli miałeś okazję już się z nią zapoznać, wiesz doskonale, że to idealny asystent w komunikacji zdalnej z Twoim samochodem i za żadne skarby nie chciałbyś z niego rezygnować.

 

Przy zakupie nowego samochodu Volvo uzyskujesz nieodpłatny dostęp do aplikacji na 2 lata. Po tym okresie usługa ta jest odpłatna.
Zapytaj naszych doradców o specjalną ofertę na przedłużenie abonamentu Volvo Cars App. na kolejne lata za jedyne 1 zł przy przeglądzie w naszym autoryzowanym serwisie Volvo przy ul. Płowieckiej 62 i Al. Jerozolimskich 239.

 

 

Aplikacje Volvo on Call możesz pobrać ze sklepu Apple Store bądź Google Android a następnie zaistalować na swoim telefonie.

Androidhttps://play.google.com/store/apps/details?id=se.volvo.vcc&hl=pl&gl=US

iOS (Apple)https://apps.apple.com/pl/app/volvo-on-call/id439635293?l=pl

 

Pomoc w trasie

Naciśnij przycisk Volvo On Call lub użyj aplikacji mobilnej, aby nawiązać kontakt z operatorem, który wyśle do Ciebie pomoc (na podstawie współrzędnych GPS).


 

Pomoc w sytuacjach awaryjnych

Gdy znajdziesz się w sytuacji awaryjnej, która wymaga natychmiastowej pomocy, naciśnij umieszczony w konsoli podsufitowej przycisk SOS.


 

Automatyczne powiadomienie o kolizji

W przypadku wykrycia kolizji Twoje Volvo poinformuje przeszkolonego operatora, aby skontaktował się z pojazdem i wysłał pomoc.


 

Alarm włamaniowy

Aplikacja Volvo On Call jest informowana o podejrzanych wejściach do samochodu. Jeśli auto zostanie skradzione, znajdziemy je przy użyciu zainstalowanego w nim odbiornika GPS i unieruchomimy.


Nagrzewnica postojowa

Aplikacja umożliwia wstępne nagrzanie silnika lub ogrzanie kabiny Volvo w wersji dieslowskiej bez używania silnika. (Wymaga fabrycznie montowanej nagrzewnicy postojowej).

Zdalne uruchamianie silnika

Pozwala uruchomić samochód nawet 15 minut przed odjazdem i zdalnie sterować klimatyzacją w Volvo. (Funkcja dostępna w wybranych modelach 2015).

Wersje Plug-in Hybrid

W przypadku modeli hybrydowych typu plug-in dostępne są dodatkowe funkcje. Obejmują one zegar chłodzenia i nagrzewania samochodu, podgląd stanu akumulatora, definiowanie punktów ładowania itp.

Zgodność

Korzystanie z aplikacji Volvo On Call wymaga, aby samochód był w nią fabrycznie wyposażony (rok modelowy 2012 lub późniejszy). Dostępne funkcje mogą zależeć od modelu Volvo.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń (22) 455 10 00 / (22) 590 62 00

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Nobile Cars – dealer i serwis Volvo otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).